Friday, February 19, 2010

GIVEAWAY Dari Kak Nannie - smockingwithnannie.blogspot.com

Kak Nannie buat 4 kumpulan hadiah .
Table runner cun dan vas bunga sweet ( tinggi 8")


3 helai tuala untuk decor atau boleh diguna juga serta sebiji tray cute .


Seterusnya 4 biji piring bersaiz 4 inci "Sun Crown" dari Jepun dengan 2 pasang cawan bentuk macam cawan Meakin , semua ni adalah antik dan baru dari apek cantik serta berwarna pink lembut..



Sejambak bunga ros yang sweet serta 2 biji tin berbentuk telur saiz 4 1/2 inci yang saya letak dalam bakul kecil berlapikkan kain gingham cute...


Ok sekarang ni adalah syarat-syarat penyertaan untuk giveaway ini , mudah je :

- Give away ni bermula dari hari ini 19 Febuari - 3 Mac .

- Terbuka untuk semua follower blog saya yang berada di Malaysia saja , so jom la follow my blog.

- Kalau boleh buat la entry yang simple je tentang giveaway ni .

- Link kan blog saya ni di blog list anda .

- Sila tinggalkan sebarang komen di ruang komen dalam entry giveaway ni .

- Tinggalkan jejak/link blog anda di ruang komen entry ini , nanti senang saya nak contact anda .

- Hanya 4 orang pemenang sahaja.

- Saya akan buat cabutan untuk menentukan pemenangnya nanti.

Siapa yg keeeenaaaaa. LUCKY LUCKY LUCKY....GOOD LUCK to everybody including me......

0 comments:

genuinemails.com